اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران تصویب کرد:

تعرفه دستمزد لوله‌کشی گاز فشار قوی

تعرفه دستمزد لوله‌کشی گاز فشار قوی برای سال ۹۷ از سوی اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، تعرفه دستمزد لوله‌کشی گاز فشار قوی با فشار (۲psi)تا قطر ۱ اینچ فولادی معادل ۵۵ هزار تومان تعیین شد.
بر اساس این گزارش، تعرفه دستمزد اجرای لوله‌کشی گاز فشار قوی با فشار (۲psi) به قطر ۴/۱ ۱ و ۲/۱ ۱ اینچ معادل ۶۵ هزار تومان اعلام شد. این در حالی است که این نرخ برای لوله‌کشی به قطر ۲ اینچ تا ۸۵ هزار تومان افزایش یافته است.
علاوه بر این‌ها، تعرفه دستمزد اجرای لوله‌کشی گاز فشار قوی به قطر ۲/۱ ۲ و ۳ اینچ معادل ۱۰۰ هزار تومان و برای لوله‌کشی به قطر ۴ اینچ معادل ۱۳۰ هزار تومان تعیین شد.
این گزارش حاکی است، نرخ تعرفه دستمزد برای رادیوگرافی از سرجوش‌ها تا ۲ اینچ، ۵۰ هزار تومان، از ۲/۱ ۲ تا ۴ اینچ، ۶۵ هزار تومان و لوله‌کشی ۴ اینچ، ۹۵ هزار تومان اعلام شده است.
علاوه بر این‌ها، دستمزد برای ساخت ساپورت از قوطی و نبشی هر عدد (برای قرار گرفتن لوله) معادل ۴۰ هزار تومان تعیین شد. همچنین دستمزد تست تا فشار ۳۰psi و تهیه فرم ۴ ساعته در مدت ۴۸ ساعت یک میلیون تومان اعلام شد.
شایان ذکر است که هزینه تهیه پیش ‌نقشه‌های اجرایی از ۸۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است که این میزان تعرفه دستمزد برای تهیه نقشه‌های از بیلت نیز مشابه است.
بر این اساس، تعرفه دستمزد برای تجهیز کارگاه و برچیدن کارگاه معادل ۸۰۰ هزار تومان و دستمزد برای راه‌اندازی و تزریق گاز معادل یک میلیون تومان از سوی اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران اعلام شده است. در صورت نیاز، جزییات دستمزدها را می‌توانید در جدول‌های زیر مشاهده کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;