سالگرد پلاسکو غم انگیزتر شد

سید احسان جامعی آتش‌نشان ایستگاه ۶۳ آتش‌نشانی تهران در جریان عملیات خاموش کردن یک آتش سوزی به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این آتش‌نشان ۳۱ ساله عصر دیروز به اتفاق همکارانش برای خاموش کردن آتش سوزی سوله مسقف ۳۰۰ متری واقع در جاده خاوران (شهرک صنعتی بهارستان) به محل حادثه اعزام شد.
وی به هنگام جابه‌جایی تجهیزات بر اثر برخورد نردبان با برق فشار‌ قوی دچار برق گرفتگی شدید شد و متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
شهید سید احسان جامعی متولد سال ۱۳۶۶ و دارای همسر و یک فرزند دختر خردسال بود. وی در آذر سال ۱۳۸۸ به استخدام آتش نشانی تهران درآمد و در ایستگاه ۶۳ واقع در شهرک صنعتی خاوران انجام وظیفه می کرد.

 

پیام تسلیت “مهدی داوری”، مدیر عامل آتش نشانی تهران به مناسبت شهادت آتش نشان فداکار “سید احسان جامعی”

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَ مَنْ أَحْیاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیا النَّاسَ جَمِیعًا(مائده-۳۲)
و هر کس کسى را زنده بدارد چنان است که گویى تمام مردم را زنده داشته است.
شهادت سرافرازانه ایثارگر عرصه عشق و فداکاری در مسیر خدمت به خلق و حفاظت از جان انسانها بار دیگر زینت بخش تاریخ رشادت جامعه آتش نشانان شد و با موجی از غم و اندوه، همه ما را سیاه پوش کرد.
“سید احسان جامعی” آتش نشان ایستگاه ۶۳، بعد از ۸ سال خدمت عاشقانه به همنوع در عملیات مهار آتش سوزی در انبار کالا در جاده ی خاوران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
عروج ملکوتی همکار گرامی‌مان باعث تأسف و تأثر عمیق اینجانب و همکاران خود در سازمان آتش نشانی تهران شد.
با غمی وصف ناپذیر، شهادت این جوان خدوم را به خانواده وی، جامعه آتش نشانان کشور و همچنین ملت شهید پرور تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان رحمت، غفران الهی و علو درجات برای آن شهید والا مقام و صبر جمیل و بردباری برای خانواده معزز ایشان را مسئلت می‌ نمایم.
منبع آتش نشانی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;