تکمیل نیروگاه‌های برق‌آبی با BP

شرکت بریتیش پترولیوم پس از مشارکت گسترده در پروژه های نفت و گاز جمهوری آذربایجان ، با امضای یک توافقنامه جدید با وزارت انرژی این کشور وارد بخش انرژی های تجدید پذیر و نیروگاه های کوچک برق آبی آذربایجان می شود.به گزارش تاسیسات نیوز، وزارت انرژی جمهوری آذربایجان از امضای توافقنامه میان «سامیر ولی اف» معاون این وزارتخانه و «بختیار اصلان بیکلی» معاون اول دفتر نمایندگی بریتیش پترولیوم در جمهوری آذربایجان خبرداد و افزود: بر اساس این توافقنامه شرکت بریتیش پترولیوم به تکمیل فعالیت نیروگاه های کوچک برق آبی در جمهوری آذربایجان کمک خواهد کرد.
در قالب این توافقنامه شرکت مشاوره ای “SNC-Lavalin’s Atkins” فعالیت نیروگاه های کوچک برق آبی فعال جمهوری آذربایجان را بررسی و توصیه های در خصوص تکمیل فعالیت آنها ارایه خواهد کرد.
کارشناسان این شرکت قرار است برای بررسی شرایط نیروگاه های کوچک برق آبی موجود جمهوری آذربایجان و نیز ارزیابی امکانات ساخت نیروگاه های جدید به جمهوری آذربایجان سفر کنند.
معاون وزارت انرژی جمهوری آذربایجان، امضای این سند را گامی جدید برای همکاری درازمدت این کشور و شرکت بریتیش پترولیوم عنوان کرد.
وی با اشاره به همکاری های موفقیت آمیز جمهوری آذربایجان و بریتیش پترولیوم در صنعت نفت و گاز افزود: امیدوار هستیم شاهد این همکاری و تبادل تجربه در تولید انرژی تجدید پذیر نیز باشیم.
معاون اول دفتر نمایندگی بریتیش پترولیوم در جمهوری آذربایجان نیز گفت:این طرح مطابق تعهدات بریتیش پترولیوم در قالب سرمایه گذاری های اجتماعی و کمک به توسعه ظرفیت های اقتصادی جمهوری آذربایجان است.
اصلان بیکی ، ابراز امیدواری کرد ، همکاری های بیریتیش پترولیوم و وزارت انرژی جمهوری آذربایجان در این حوزه هر چه بیشتر گسترش یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;