اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران اعلام کرد:

تعرفه دستمزدهای 97، از لوله‌کشی تا شوفاژ

تعرفه دستمزد لوله‌کشی آب سرد و گرم، شوفاژ و فاضلاب برای سال ۹۷ از سوی اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، تعرفه دستمزد لوله‌کشی برای آب سرد و گرم (تک لایه)، سیستم فاضلاب (پلیکا) و سیستم ونت (پلیکا) برای واحدهای ۵۰ متر مربع معادل ۹۰۰ هزار تومان، برای واحدهای ۱۰۰ متر مربع یک میلیون تومان و برای واحدهای ۱۵۰ متر مربع یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شد که این میزان دستمزد برای ۲ سروییس مستلزم پرداخت ۳۰۰ هزار تومان هزینه اضافه است.
بر اساس این گزارش، تعرفه دستمزد لوله‌کشی فاضلاب پلی اتیلن تا سایز ۱۱۰ میلی‌متر با شاسی‌کشی (حداقل ۱۰ واحد) برای واحدهای ۵۰ متر مربع معادل ۵۵۰ هزار تومان و برای واحدهای ۱۵۰ متر معادل ۸۵۰ هزار تومان اعلام شده است.
همچنین تعرفه دستمزد نصب رادیاتور آلومینیومی تا ۱۰ پره از ۴۰ هزار تومان تا ۵۵ هزار تومان اعلام شد. این در حالی است که این میزان دستمزد برای نصب رادیاتور آلومینیومی تا ۵۰ پره به ۳۵ هزار تومان کاهش می‌یابد. شایان ذکر است که حمل رادیاتور به داخل هر واحد به عهده مالک خواهد بود.
علاوه بر این‌ها، تعرفه دستمزد نصب شیرآلات مخلوط (دستشویی و حمام و ظرفشویی)، نصب و راه‌اندازی توالت فرنگی، فلاش‌تانک، نصب روشویی، دستمزد لوله‌بازکنی، تعویض پمپ دینام، نصب فن‌کویل، راه‌اندازی موتورخانه و بسیاری دیگر از موارد اعلام شده است که کامل آن را با تمام جزییات در جدول‌های زیر مشاهده خواهید کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. سیدمجتبی می گوید

    تاریخ امروز ۹۸/۵/۱۸
    وتاریخ نرخ هایی که اتحادیه اعلام کرده….!!!
    همین فاصله نشانه دور بودن فضای فکری اتحادیه از کف بازار،
    درجاییکه روزانه تمام اجناس وتمام اصناف نرخها وقیمتاشونو افزایش میدن اتحادیه تأسیسات سالی یک بار اونم کمتراز چنددرصدافزایش قیمت داره این میشه که برج سازها پیمانکاران دولتی سازها شخصی سازها حتی صاحب خانه های یکی دوطبقه هم هیچ گونه افزایش قیمتی نسبت به سال ۱۳۸۹_۱۳۹۰ براشون قابل تحمل نیست خدارو شاهدمیگیرم نوددرصد لوله کشای ایران از ۸۹/۹۰ تا امروز که برج پنج ۹۸ هستش افزایش قیمتی حدود هزار تا هزارپانصدتومان داشتن ….قضاوت با خودتون

    1. .. می گوید

      صنف عرضه هیچ کاری رونداره نرخ تایین میکنه ولی نظارت کاری نداره

  2. شهرام می گوید

    احسنت به شما که حرف دل تمام تاسیساتی های ایرانو زدین به خاطر همین هستش که تمام کارفرماها سواستفاده میکنن

  3. علی می گوید

    یا قیمتها را به روز کنید یا خبر را از روی سایت بردارین!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;