تجهیز خانه‌های بریتانیا به انرژی تجدیدپذیر

 تقریبا تمام خانه ها و کسب و کارهای بریتانیا تا سال ۲۰۳۰ تحت برنامه های انرژی سبز توسط نیروی باد، انرژی خورشیدی و …، به انرژی های تجدید پذیر بادی و خورشیدی مجهز می شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، ربکا لانگ بیلی، وزیر بازرگانی بریتانیا ، اعلام کرد این کشور متعهد است تا تا اواسط قرن، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را به صفر برسد. بنابر گفته وی، تقریبا تمام خانه ها و کسب و کارهای بریتانیا تا سال ۲۰۳۰ تحت برنامه های انرژی سبز توسط نیروی باد، انرژی خورشیدی و …، به انرژی های تجدید پذیر بادی و خورشیدی مجهز می شود. در واقع؛ هدف فعلی انگلیس کاهش ۸۰٪ گازهای گلخانه ای و مضر تا سال ۲۰۵۰ گذاشته شده است.
چنین حرکتی انگیزه انگلیس را برای قرار گرفتن به عنوان پیشرو در کاهش گازهای گلخانه ای در اتحادیه اروپا فراهم می کند و نشان می دهد که این کشور قصد دارد رهبر پیشرو بین المللی در حرکت به سمت مسیر توسعه سبز باشد.
این کار همچنین می تواند در مورد اقدامات تغییر آب و هوا موثر واقع گردد. درنهایت دولت انتظار دارد که مشاوران آب و هوایی برای بررسی آنچه که اهداف گرمایش جهانی به معنای اهداف کاهش کربن در انگلستان است، مورد نظارت دقیق خود قرار دهند.
Long-Bailey، که بعضی از آنها بعنوان یک رهبر آینده بالقوه احزاب انگلیس یاد می کنند، همچنین مجموعه ای از پیشنهادهای جدید در مورد انرژی را برای رسیدن به هدف بلند مدت کربن ارائه داده اند. کارشناسان می گویند که این مجموعه پیشنهادات نسبت به سیاست های فعلی حزب جاه طلبانه تر هستند.
برآورد می شود که این مجموعه طرح های پیشنهادی موجب کاهش ۸۵٪ برق از منابع تجدیدپذیر و تولید کربن تا سال ۲۰۳۰ بشود.
این حزب همچنین قصد دارد، “موانعی” را که محافظه کاران برای تجهیزات بادی و ساحلی در نظر گرفته اند، حذف نماید. و تصمیم دارد تا سال ۲۰۳۰ تجهیزات بادی را دوبرابر کند.
Long-Bailey گفت: “مزایای بالقوه این طرح ما را به یک اقتصاد پایدار بسیار سبز می رساند. از این رو ما می خواهیم پیام رسان و پیشرو این حرکت بوده و مجموعه سیاست های سبز خود را با همه افراد به اشتراک بگذاریم. نظریه های ما همچنین به مقابله با تهدید های موجودی تغییرات آب و هوایی خواهد پرداخت.
وی افزود: در حال حاضر، حدود ۸۵ درصد از کشور از گاز برای گرمایش استفاده می کند، بیشتر مصرف از طریق بخشی از نفت و نسبت اندکی از منابع تجدید پذیر مانند انرژی زیست توده است. به همین جهت باید استفاده از سوخت های فسیلی به سرعت متوقف گردد.
جیم واتسون، مدیر مرکز تحقیقات انرژی انگلیس، گفت: “این پیشنهادات رویکرد بلندپروازانه بیشتری را نسبت به سیاست فعلی ارائه می دهد. با توجه به برق قابل تجدید، به ویژه باد، اهداف جاه طلبانه پیشنهادی تا سال ۲۰۳۰ قابل دستیابی است. “
سایر مدیران منابع صنعتی انگلیس نیز به گاردین گفتند که طرح های پیشنهادی برای افزایش برق سبز بلندپروازانه است اما می تواند برآورده شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;